wtorek, 2 lutego 2016

Podsumowanie stycznia 2016

Na dzisiaj przygotowałem coś innego niż recenzję - podsumowanie. Będą się pojawiać co miesiąc, a na koniec grudnia 2016 zrobię podsumowanie roku, czyli zsumowanie wszystkich książek, które przeczytałem i przeczytam w tym roku. A więc nie przedłużając, zaczynam!

Na tym zdjęciu są wszystkie książki, które przeczytałem w styczniu. Wiem, że nie jest ich dużo, ale nie miałem za dużo czasu na czytanie (na koniec półrocza musiałem poprawić trochę oceny ;) ).

1. "Pięć królestw. Łupieżcy niebios" Brandon Mull

Tą książkę dostałem jako egzemplarz recenzencki od wydawnictwa. Jej recenzję znajdziecie tutaj. Polecam każdemu!

2. "Zemsta" Aleksander Fredro
                                                        

"Zemsta" była moją lekturą szkolną, dlatego ją przeczytałem. W innym razie w najbliższym czasie bym wogóle po nią nie sięgną.

3. "Niebo istnieje... Naprawdę!" Todd Burpo oraz Lynn Vincent
                          
Dostałem ją jako prezent gwiazdkowy. Jest naprawdę ciekawa i wciągająca. W najbliższym czasie możecie spodziewać się recenzji.

4. "Felix, Net i Nika oraz (nie)Bezpieczne Dorastanie" Rafał Kosik


Najnowsza książka Rafała Kosika. Jest naprawdę warta polecenia. Recenzja pojawi się niedługo.

I to by było na tyle. Następne podsumowanie już za... 27 dni (chyba, że zapomnę).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz