piątek, 12 lutego 2016

Book Haul #1

Dzisiaj mam dla was coś specjalnego. A jest to... Book Haul! Postanowiłem go zrobić dlatego, że zamówiłem sobie kilka książek i chcę je wam pokazać.
Łącznie zamówiłem sześć książek, wszystkie na stronie niePrzeczytane.pl, którą bardzo wam polecam. Pod zdjęciem każdej książki będę dodawać cenę, jaką zapłaciłem i cenę okładkową, żeby porównać i sprawdzić ile zaoszczędziłem.

Tak przedstawiają się wszystkie zakupione książki. Jak już wcześniej wspomnialem jest ich sześć.


Pierwszą książką jest "Złodziejka książek" Markusa Zusaka. Od dawna chciałem kupić tą książkę i nareszcie się na to zdecydowałem. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie okladka filmowa jest o wiele fajniejsza od oryginalnej.
Cena na niePrzeczytane.pl: 24,28 zł
Cena okładkowa: 39,90 zł


Następną książką jest "Pochłaniacz" Katarzyny Bondy. Kupiłem ją ze względu na dobrą opinię osoby, która mi ją poleciła (pozdrawiam Patrycję).
Cena na niePrzeczytane.pl: 21,51zł
Cena okładkowa: 39,99 zł

Kolejną książką jest "Miasto kości" Cassandry Clare. Czytałem o niej dobre recenzje, więc pomyślałem sobie, że warto będzie ją przeczytać.
Cena na niePrzeczytane.pl: 23,22 zł
Cena okładkowa: 35 zł



Czwartą książką, którą kupiłem jest "Szukając Alaski" Johna Greena. Podobnie jak poprzednią książkę kupiłem ją po przeczytaniu wielu świetnych opini blogerów itp.
Cena na niePrzeczytane.pl: 23,94 zł
Cena okładkowa: 34,90 zł


Następną książką jest "Metro 2033" Dmitrija Glukhovskiego. Długo decydowałem się na jej zakup, ale w końcu ją mam. I oto jest! Tu - na moim blogu!
Cena na niePrzeczytane.pl: 27,74 zł
Cena okładkowa: 39,99 zł
                                                 

Ostatnią książką jest "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Nie wiem co wy myślicie o filmowej okładce, ale według mnie jest sto razy lepsza od zwykłej. 
Cena na nieprzeczytane.pl: 23,98 zł
Cena okładkowa 34,90 zł

Tak oto prezentują się wszystkie kupione przeze mnie książki. Jak widać cena na polecanej stronie jest dużo niższa niż w sklepach np. w Empiku. Łącznie za książki zapłaciłem 144,67 zł. W sklepie zapłaciłbym 224,68 zł, czyli o 80 zł drożej. Jeszcze raz polecam stronę niePrzeczytane.pl każdemu!






2 komentarze:

  1. Obie okładki "Złodziejki" są cudowne. Sama też mam filmową, ale druga też ma swój urok. Bonde sama muszę w końcu kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :), polecam kupić książki Bondy w zestawie na niePrzeczytane. Cena to około 44 zł za dwie książki :D

    OdpowiedzUsuń