piątek, 30 czerwca 2017

Book haul - maj, czerwiec 2017

Kolejne dwa miesiące za nami. Przyszła pora na book haul z tego okresu. Po ostatnich wielkich stosach starałem się ograniczyć kupowanie książek. Muszę przyznać, że udało mi się wytrwać w tym postanowieniu, bo kupiłem naprawdę mało, przynajmniej jak na mnie :p.

W maju i czerwcu przybyło do mnie dziewięć książek. Są to:


  • "Ślepnąc od świateł" Jakub Żulczk
  • "Lolita" Vladimir Nabokov
  • "Król kruków" Maggie Stiefvater
  • "Lewiatan" Scott Westerfeld
  • "Magiczne dzrewo. Świat ogromnych" Andrzej Maleszka
  • "Szóstka wron" Leigh Bardugo
  • "Mleko i miód / Milk and honey" Rupi Kaur
  • "Złodzieje snów" Maggie Stiefvater
  • "Ty, ja i fejs" Jay Asher, Carolyn Mackler


Tak jak wspomniałem, dzisiejszy book haul nie jest bardzo duży, ale za to jest w nim kilka naprawdę ciekawych pozycji i pięknych okładek ;). 

2 komentarze:

  1. Czytałam tylko "Króla kruków" i średnio mi przypadł do gustu. Natomiast dzisiaj zaczynam "Ślepnąc od świateł". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego stosiku też czytałem tylko "Króla kruków" i bardzo mi się podobał. :D

      Usuń