czwartek, 6 lipca 2017

Wrap up kwiecień - czerwiec, TBR lipiec 2017

Dawno na moim blogu nie było podsumowania. A to dlatego, że w ciągu tych trzech miesięcy przeczytałem bardzo mało. Dużo nauki i przygotowania przed egzaminami sprawiły, że miałem bardzo mało czasu, co skutkowało dwoma książkami przeczytanymi w kwietniu i w maju. Dopiero w czerwcu zacząłem nadrabiać czytelnicze zaległości i udało mi się przeczytać cztery książki. Postanowiłem jednak połączyć to w jeden większy stosik, żeby nie zasypywać Was kilkoma takimi samymi postami. Tak więc zapraszam was na czytelnicze podsumowanie ostatnich miesięcy.

 Książki przeczytane w tym czasie to:

  • "Facecje" Patryk Bryliński, Maciej Kaczyński
  • "Pani noc" Cassandra Clare
  • "Król kruków" Maggie Stiefvater
  • "Simon oraz inni homo sapiens" Becky Albertalli
  • "Jedyna" Kiera Cass
  • "Korona w mroku" Sarah J. Mass             
Tak jak wspominałem nie jest tego dużo, ale za to prawie wszystkie książki są moimi ulubionymi.

Przejdźmy teraz do nieco większego TBR'u na lipiec. Część z tych książek jest moim planem czytelniczym na BookAThon, który powoli dobiega końca, ale nie sądzę, że uda mi się w tym czasie przeczytać te książki, więc postanowiłem, że mimo wszystko przeczytam je w tym miesiącu. Nie przedłużając przejdźmy do pokazania Wam moich planów czytelniczych.

      W lipcu mam zamiar przeczytać osiem książek. A są to:

  • "Był sobie pies" W. Bruce Cameron
  • "Kraina Jutra. Początek" Jeff Jensen, Jonathan Case
  • "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E. L. James
  • "Harry Styles. Każda cząstka mnie" Louisa Jepson
  • "Will Grayson, Will Grayson" John Green, David Levithan
  • "Mleko i miód/ Milk and honey" Rupi Kaur
  • "Złodzieje snów" Maggie Stiefvater
  • "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Mass
To by było na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że spodobał się Wam. Od razu zapowiadam, że następny, tym razem recenzja, pojawi się jutro. :)

2 komentarze:

  1. Przeczytałaś tyle świetnych książek w lipcu, które mi się podobały :D Na przykład Jedyna czy Korona w Mroku. Swoją droga muszę je przeczytać ponownie.

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Bardzo dobrze się czyta ten wpis :) Masz rękę! Pozdrawiam i zapraszam na Czarne Złoto

    OdpowiedzUsuń