czwartek, 29 czerwca 2017

Bookshelf Tour cz.2

Po długiej przerwie zapraszam Was na dawno zapowiadaną drugą część Bookshelf Tour'u. Dzisiaj pokażę wam większą i trochę mniej ciekawą część mojej biblioteczki, ale może się Wam spodoba :)



 

Na pierwszej półce znajdują się encyklopedie, słowniki i książki, które dostałem jako nagrody w szkole. Oprócz tego, w pudełkach, których użyłem jako podpórek, jest dużo starych komiksów.



Kolejna półka to głównie fantastyka, ale jest tu też biografia Harry'ego Stylesa, którą kupiłem za 10 zł ;).



Na tej półce jest jedna z moich ulubionych młodzieżowych serii, czyli "Felix, Net i Nika" Rafała Kosika. Brakuje mi dwóch części, a jedną mam podwójnie.


Na następnej półce położyłem młodzieżówki. Jest tu kilka książek Pierdomenica Baccalario, które bardzo lubię.


Tu znajdują się książki z dzieciństwa, których nie chciałem nikomu oddawać, bo mam do nich wielki sentyment. Jest tu dużo książek o Kubusiu Puchatku, który był moją ulubioną postacią, gdy miałem 5/6 lat.


 To pierwsza z półek regału, na którym książki układam w dwóch rzędach, ze względu na brak miejsca. Są tu wszystkie moje książki kieszonkowe, a także kilka innych.






W drugiej części pierwszej półki znajduje się kilka starych książek, kryminałów i książek o moim mieście.








Na następnej półce są dwie z moich ulubionych serii, które czytałem kilka lat temu. Są to "Mikołajek" i "Jeżycjada".

 Na tej samej półce jest też kilka młodzieżówek, szkolnych lektur i książek Lucy Maud Mondgomery.
Ostatnia półka tego regału, a zarazem Bookshelf Tour'u to większość moich starych książek i klasyków. Jest tu też część lektur, które nie zmieściły się na poprzedniej półce.
A to druga część tej półki :).










Tak samo jak w poprzedniej części zapraszam was do kometowania i pisania, co myślicie o mojej biblioteczce :D.

1 komentarz: