niedziela, 2 kwietnia 2017

Wrap up marzec, TBR kwiecień 2017

  


Jest już drugi dzień kwietnia, czas na podsumowanie marca i plany czytelnicze na najbliższe 29 dni.
W tym miesiącu udało mi się przeczytać cztery książki, co według mnie jest całkiem niezłym wynikiem biorąc pod uwagę poprzednie miesiące. Tylko jedna z nich była w moich planach z poprzedniego miesiąca.

Książki, które przeczytałem w marcu to:

            • "Krąg" Mats Strandberg, Sara B. Elfgren
            • "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz" J. K. Rowling
            • "Baśnie Barda Beedle'a" J. K. Rowling
            • "Quidditch przez wieki" J. K. Rowling

W tym miesiącu chciałbym przeczytać przynajmniej tyle książek, co w marcu, ale z tego powodu, że zbliżają się egzaminy wątpię, że mi się to uda.







Mimo wszystko zamierzam przeczytać te książki:
      • "Pani noc" Cassandra Clare
      • "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców" Cassandra Clare, Maureen Johnson, Robin Wasserman, Sarah Res-Brennan 
      • "Ekspozycja" Remigiusz Mróz
      • "Miasto cieni" Ransom Riggs

Piszcie w komentarzach, czy czytaliście którąś z tych książek i jak wam się podobała, a także, co wy przeczytaliście w marcu i jakie są wasze plany na kwiecień. :) 

12 komentarzy:

  1. Niestety jeszcze nie miałam przyjemności, ale ilekroć widzę książkę "Pani Noc", mam ogromną ochotę po nią sięgnąć. Skusiła mnie swoim opisem i jakoś nie mogę o niej zapomnieć. Niestety jej gabaryt nieco mnie odtrąca. Niespecjalnie mam czas na tak obszerne tomiszcza. Chętnie przeczytałabym Twoją opinię, kiedy już uda Ci się przez tego grubaska przebrnąć. :D Sama poczekam do lata, kiedy dni nie będą tak naładowane pracą. :)

    chroberfoto.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałem poczekać z czytaniem tej książki do wakacji, ale tak bardzo chciałem wrócić do świata Nocnych Łowców, że pomimo jej grubości postanowiłem po nią sięgnąć. Pewnie będę ją czytać ze trzy tygodnie ;). A recenzja z pewnością się pojawi, gdy nadrobię blogowe zaległości, bo trochę się ich nazbierało :D.

      Usuń
  2. Czytałam "Panią Noc" i podobała mi się, choć chwilami troszkę się dłużyła. Pozdrawiam! :)

    inthefuturelondon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo przyjemnie się ją czyta, pewnie przez mój wielki sentyment do książek Cassandry Clare. :)

      Usuń
  3. Czytałam te dodatki do HP w starych wydaniach jakiś czas temu i mnie osobiście średnio się podobały, ale nowa szata graficzna jest piękna - to trzeba przyznać :)
    Powodzenia w realizowaniu planów na kwiecień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie są tak dobre jak HP, ale są ciekawym uzupełnieniem do serii. Bardzo miło mi się je czytało i zamierzam wkrótce zabrać się za trzeci dodatek. :D

      Usuń
  4. Czekam na recenzję "Ekspozycji"! ;) A co do wyników w marcu, bardzo dobry wynik, gratulacje ;) Uwielbiam te piękne nowe wydania książek potterowskich...<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam :D. No i cena jest znacznie lepsza niż starszego wydania ;).

      Usuń
  5. Mimo, że miałam dwa z dodatków do Harrego Pottera jeszcze w starym wydaniu, to i tak musiałam kupić również te nowe. Świat Harrego to dla mnie zawsze portal do dzieciństwa i to się już chyba nigdy nie zmieni.

    Scenariusz jeszcze przede mną. Miałam go nie kupować, bo widziałąm film, podobało mi się, ale scenariusz to jednak nie to samo co powieść. Ale oczywiście uległam, jestem niereformowalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też początkowo miałem go nie kupować, ale ta okładka jest taka piękna, że nie mogłem nie kupić tej książki. ;)

      Usuń
  6. Czytałam "Ekspozycję" Remigiusza Mroza. Książka bardzo mi się spodobała i niedługo wezmę się za kontynuację.
    Gratuluje wyniku:)
    Pozdrawiam:D
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się ją wkrótce przeczytać, bo stosik nieprzeczytanych książek Mroza rośnie :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń