niedziela, 1 stycznia 2017

Podsumowanie roku i plany na 2017

Rok 2016 był moim pierwszym rokiem w książkowej blogosferze. Pod względem czytelniczym nie był on za bardzo udany, bo przeczytałem 28 książek, co daje 12579 stron, i 2 zacząłem, ale jeszcze nie skończyłem ich czytać. Na zdjęciu niżej możecie je wszystkie zobaczyć. :)


Książek, ktore kupiłem lub dostałem było znacznie więcej, bo aż 67! Część z nich dostałem jako egzemplarze recenzenckie, dużą część jako prezenty z różnych okazji, ale najwięcej po prostu sam kupiłem ;). Oto one:

Z podsumowań 2016 roku byłoby na tyle. Teraz przejdźmy do planów na ten rok.

  • Zamierzam podjąć się wyzwania przeczytania 52 książek. Czy mi się uda? Zobaczymy...
  • Recenzje książek będą się pojawiać regularnie, w każdą sobotę. W razie nieprzewidzianych sytuacji mogą pojawić się takie tygodnie, w których nie dodam żadnej recenzji, a także, w których dodam np. 2 lub więcej.
  • Book haule będą pojawiać się co 2 miesiące. Wrap up'y i TBR'y co miesiąc.
  • W tym roku pojawi się nowy rodzaj postów, z których będziecie mogli dowiedzieć się czegoś o moich ulubionych autorach.
  • Możliwe, że pojawi się jeszcze jeden rodzaj postów, ale o tym dowiecie się w swoim czasie.

No i to chyba by było na tyle... Do następnego postu! :D

3 komentarze:

  1. 52...Uhuhu, powodzenia życzę ;)

    Plany ciekawe, nie mogę się doczekać ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    Właśnie przypadkowo natknęłam się na ten blog i jestem pozytywnie zaskoczona. Mało chłopaków prowadzi blogi książkowe, więc wielkie gratulacje.
    28 przeczytanych książek to i tak dużo! Każdy kolejny rok będzie lepszy :)
    Chciałam zaobserwować bloga, ale widzę, że nie masz tego. Szkoda, bo wtedy łatwiej byłoby mi się dowiedzieć o nowych postach. Pomyśl też o udoskonaleniu wyglądu bloga na taki, który przede wszystkim wpada w oko.
    Życzę si samych sukcesów blogowych i książkowych! :)
    Pozdrawiam :)
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. Cały czas myślę nad udoskonaleniem wyglądu bloga i wkrótce trochę się zmieni.
      Pozdrawiam ☺

      Usuń