piątek, 6 stycznia 2017

Book haul - grudzień 2016

Dzisiaj zapraszam was na nieco spóźniony grudniowy book haul. W grudniu przybylo do mnie 12 książek, co jest calkiem niezłym wynikiem.


Te książki to:
  • "Z mgły zrodzony" Brandon Sanderson
  • "Studnia wstąpienia" Brandon Sanderson
  • "Gra o tron" George R. R. Martin
  • "Krąg" Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren
  • "Okularnik" Katarzyna Bonda
  • "Wszystkie jasne miejsca" Jennifer Niven
  • "Przewieszenie" Remigiusz Mróz
  • "Chłopcy" Jakub Ćwiek
  • "Chłopcy 2. Bangarang" Jakub Ćwiek
  • "Chłopcy 3. Zguba" Jakub Ćwiek
  • "Chłopcy 4. Największa z przygód" Jakub Ćwiek
  • "Drżenie" Maggie Stiefvater
Jeśli czytaliście którąś z tych książek, podzielcie się w komentarzach wrażeniami z lektury!


8 komentarzy:

  1. Ładny stosik książek :) Czytałabym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik. Z chęcią zapoznałabym się z twórczością Sandersona i Jakuba Ćwieka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Drżenie" to jedna z trzech książek jakie przeczytałam, w których jest więcej opisów niż krótkich dialogów. Mimo wszystko mi się podobała. :D Polecam,ja właśnie kupiłam czwartą część serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że mój mąż miałby w czym wybierać- kocha fantastykę. Ja z tego czytałam sagę Pieśni Lodu i Ognia i polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar niedługo się za tą serię zabrać :)

      Usuń
  5. Niestety nie miałam okazji przeczytać jeszcze żadnej z tych powieści, ale przyznam, że niektórych jestem niezmiernie ciekawa! Jak przeczytasz Bondę i Mroza, mogłabym liczyć na Twoją opinię? Od jakiegoś czasu zaczynam przełamywać się w stosunku do polskich kryminałów i czuję się zobowiązana przeczytać coś tych autorów, ale nie jestem pewna, za jaką pozycję się złapać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już przeczytam na pewno dodam recenzję. Swoją przygodę z polskimi kryminałami zacząłem od "Pochłaniacza" Bondy, więc może Tobie też się spodoba :D

      Usuń
  6. Sanderson od dawna czeka na mojej półce i jakoś nadal się za niego nie wzięłam :(

    OdpowiedzUsuń