wtorek, 7 czerwca 2016

Book haul - maj 2016

W tym miesiącu przybyło do mnie mniej książek niż w kwietniu, ale i tak jest to dobry wynik, bo mam 8 nowych książek :)



A są to:
- "Niewidzialny" Karin Slaughter
- "Miasto popiołów" Cassandra Clare
- "Miasto szkła" Cassandra Clare
- "Miasto upadłych aniołów" Cassandra Clare
- "Miasto zagubionych dusz" Cassandra Clare
- "Mechaniczny anioł" Cassandra Clare
- "Mechanicznu książe" Cassandra Clare
- "Mechaniczna księżniczka" Cassandra Clare

Jeśli czytaliście którąś z tych książek, piszcie w komentarzu, jak się wam podobała.
Zapraszam też na mojego fanpage'a na Facebooku - https://www.facebook.com/Zakopani-w-ksi%C4%85%C5%BCkach-1662682150687216/ :)

3 komentarze:

  1. Oooo nigdy nie byłam na Twoim blogu, więc cześć :)
    Karin Slaughter, co ja Ci będę mówić- moja ulubiona autorka ever. Cassandrę Clare pokochałam po tym, jak przeczytałam "Lady Midnight", oszalałam na punkcie tej książki, którą szczerze Ci polecam :)

    kasi-recenzje-ksiazek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Słyszalem świetne recenzje o "Lady Midnight", dlatego zamerzam ją wkrótce kupić :D

      Usuń
    2. Kupuj, kocham tę książkę :D

      Usuń